It was dairy product actually..

another mat ijan story..

biasalah, tgh lepak2 isap rokok ngan bebudak, mat ijan datang.. dia tgk mulut aku yg tgh mengulum cekelat..

mat ijan : "weh, aku nak cekelat jugak.."
aku : "nah ambik.."

aku kasik dia sebijik cekelat Halls yang sejuk tu..
then, seperti biasa aku stat mengacau dia..

aku : "it's very refreshing.."
mat ijan : "yes.. it's refreshing.."
aku : "do you know what it means by refreshing..?"
mat ijan : "fresh laaa.."
aku : "what do you mean fresh..?"
mat ijan : "fresh tu segar laa.."
aku : "so refreshing means..?"
mat ijan : "SEGAR DARI LADANG.."

the next time you buy Halls candy, please remember it is dairy and please remember of mat ijan..

Friday, July 18, 2008

7 Comments:

Ceera said...

hahahaha... tang mana plak dia dapat ladang tu...

lawak ok mat ijan tu...

Ayaq masak said...

mat ijan ni best la.. bila taun hang nak boh gambaq dia neh..

bendul said...

ceera: tu laaa.. aku pun tak tau.. tetiba jer..
dia nih mmg lawak.. aku akan sentiasa update siri2 lawak mat ijan nih..

ayaq: takleh la ayaq.. dia tak kasik permisi kat aku ari tu.. dah tangkap dah, takpi tak dapat kebenaran publish kat sini.. huhuhuhu..

Ayaq masak said...

ala... :(

~ mizzAmy ~ said...

~ ada betul gak apa yg dier bgtau tuh. tapi sangat kelakar okeyh... tetiba jer halls ada kaitan ngan ladang ~

A t i Q a h said...

Ceklat Halls tu yang mint tu kan? Kalau Cadbury macam yang aku tengah kulum ni, aku percaya la gak dia segar dari ladang. Apa daa Mat Ijan.

bendul said...

ayaq: alaaa.. jgn merajuk ayaq.. gambaq naufal ada byk kat situ, tgk jer laa.. aahahahahah...

amy: aah kan.. mana dtg ladang tu ntah.. gamaknyer dalam halls yg dia makan tu ada susu kot..

atiqah: humm.. cadbury mmg buleh segar dari ladang.. tapi kalo mint dalam halls tu amik kat ladang gak, buleh kira segar dari ladang la yer..

 
You will never learn... - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger