I tak rela you..

Post ini tidak sekali2 menyebelahi mana2 pihak dalam hal politik..
Hanya untuk memberi gambaran/komen tentang pemikiran sestgh pihak..
Di mana kenyataan pihak itu menggambarkan yang dia tidak mempunyai otak..

Berita baru2 ini berkenaan seorang bekas siswa telah diliwat beberapa kali oleh seorang ahli politik sungguh menarik minat aku, walaupun pada kes liwat ahli politik itu sebelum ini, aku tak berapa nak kisah sgt..

Aku tak berapa amik tau sgt detail kes2 politik camnih.. aku benci politik.. tapi yang menarik minat aku ialah kenyataan org yg kena liwat tu.. Rasa macam bodoh pulak..

Lebih kurang macam ni lah kenyataan dia kan..
"saya telah diliwat beberapa kali oleh ahli politik tersebut dan sekarang saya berada dalam keadaan trauma.."

Kat mana yg aku kata bodoh tu..? Kat perkataan "beberapa" tu..

Ko kata ko kena liwat beberapa kali.. bagi aku, untuk org dewasa berumur 23 tahun yg waras, masa kena kali pertama tu rasanya dah tau nak wat apa dah.. kenapa tunggu beberapa kali..? You did enjoyed it at first ka..?

Ok, let say you did enjoyed it at first.. then you realized that,
"Heyyy..!! what the hell am i doing..!!?? I'm not gay..!!"
Then you lodge a police report mentioning that you'be been sodomized..

Funny right..? It just like one couple, get married and after about 3 or 4 months, either of them lodge a report saying that they had been raped by their spouse because they are either homosexual/lesbian and they don't like the normal relationship..

Bodoh nyer.. kalo ler kenyataan ko tu "saya telah diliwat sebanyak sekali sahaja..", aku tak akan cakap ko bodoh.. aku pun tak kata ko tipu, dan aku pun tak kata ko betul.. tapi ayat ko tu la yg membuatkan aku kata ko nih bodoh dan takder otak.. ko memalukan kaum lelaki dengan kenyataan ko tu..

kawan aku sorang, pernah nyaris nak kena cabul sekali dengan kawan opis dia.. walaupun dia tak buat report polis, tapi dia putuskan terus silaturrahim dia ngan member dia tu.. apa hukum dia putuskan silaturrahim tu, aku tak berapa arif.. yg aku tau, tindakan dia tepat bagi mengelak kejadian tu berlaku lagi, pasal org2 jenih macam tu tak reti putus asa aku rasa..

so, why don't you just report it after the first time it happened..? ko gay kan..? ko suka kan memula tu..?

kalo ko tak mengaku ko gay atau ko suka, maknanya ko telah dijanjikan dengan sesuatu yg membuatkan ko gelap mata, lupa akan halal haram, dosa dan balasan Allah yg akan menimpa ko.. kalo dak kenapa benda tu berlaku berulang2 kali..? ko kena pukul..? kena dera..? aku tgk ko sihat walafiat jer.. siap senyum2 lagi kat wartawan, seolah2 megah dengan keadaan ko yg kena liwat tu..

aku tak tau nak gelarkan ko aper.. tapi yang aku tau,

KO NIH SANGAT BODOH..!!!



(either you've really been sodomized or not..)

Monday, July 07, 2008

5 Comments:

Ayaq masak said...

Sekian saje.

bendul said...

i beg your pardon..????????????

ayaq said...

Well omputeh slalu cakap 'amen'. Dakara...

bendul said...

dakara..? motto itte hoshi nee..

Ayaq masak said...

heeeeeeeeee... tak payah la.. aku tak reti nak terangkan..haha

 
You will never learn... - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger