At the moment..

Perkara-perkara yang sedang aku fikirkan sekarang..

1) Mat ijan kejer shif malam, tak dapat jumpa dia minggu nih..

2) Gigi anak aku yg ke-2 baru nampak mlm tadi..

3) Bila la aku dapat gi jepun lagi..

4) Mak aku tak marah ker kat aku..?

5) Kenapa la aku nih tader kejer kat opis..?

6) Apa la yg bakal jadi kat member aku sorang nih, pasal dia dah bocorkan rahsia member aku yg lain nih pada orang lain semer..

7) Aku nak balik kampung, nak makan rambutan pokok blkg umah tu..

8) Ayaq pi jepun, dia ada bawak balik omiyage ker..?

9) Bila harga minyak nak turun balik..?

10) Berapa la increment aku dpt bulan depan..? dah tertunggak 5 bulan dah nih..

Tu jer ler..

So, apa lagi.. Tag ler.. aku nak tag 3 org jer.. Pocket, Ayaq & Epal..
Korang pun kena tulis, apa yg korang tgh pikir saat korang membalas tag aku nih..

Chows..

Wednesday, July 09, 2008

5 Comments:

Ayaq masak said...

nama aku pun masuk skali... pandai la

bendul said...

well, at that moment aku teringat pasal hang.. hahahah..

Ayaq masak said...

terharu2 ada orang ingat kat aku. hahahahaha

EpaL c0keLaT said...

Erk :| sorry2...kalo ko tak cakap yg aku di tag, ntah bler la aku bleyh singgah blog ko :| Lately, kebizian aku makin kronik...nnt aku wat tag ko eak :D

bendul said...

ayaq : so, kalo terharu, kena bwk balik omiyage laa.. ahahaha..

epal : taper taper.. buat la bebila ko senang pun.. kejer2 gak.. kang melingkup bank ko tu susah plak.. ahahah...

 
You will never learn... - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger