Tribute..

Post kali ni adalah untuk memberi tribute kepada anak aku, azri naufal..


selama nih, dia lah yang meriuh rendah kan rumah aku..
kalo dulu, riuh rendah aku jerit yana, yana jerit aku,
skang nih, riuh rendah aku ngan yana jerit dia, dia jerit kat aku ngan yana..















selama nih, dia la teman aku nak main kat umah..
kalo dulu, aku gaduh ngan yana, layan kepala jer la sorang2..
skang nih, kalo gaduh ngan yana, bleh main ngan dia nih..


selama nih, dia la pemangkin hubungan aku ngan yana..
kalo dulu, aku gaduh ngan yana, lamat jer baru nak berbaik2 balik..
skang nih, kengkadang takdan 10 minit, elok jer ler pasal ada dia nih..


selama nih, dia la yg jadi pak lawak kat umah..
kalo dulu, aku jer yang terhegeh2 buat lawak bodoh kat yana..
skang nih, aku tag team ngan dia bagi yana gelak..









i love u my son..
cepat la besar, buleh jadi macam papa..!!
(ikut yg baik2 jer tau.. yg jahat2 jgn ikut.. hohoho..)

Friday, August 22, 2008

13 Comments:

[[•­»Mrs.TaliKasut«­•]] said...

alahai..
geram tgk anak hang..

~ mizzAmy ~ said...

~ sangat comel la naufal nih.... gigi bawah dia tuh yg tak tahan tuh. await la hampa suka buh bedak camtuh kat dia. sangat kesiannn... ~

Pocket said...

tommeyyyy
cepat la besar, buleh jadi macam papa..!!
heheh, buleh karaoke ngan papa,
Nyanyi lagu tomodachi no uta by yuzu, hohoooooo:)

shafa said...

tuh ler anak nih pengikat kasih syg...
jd sayangilah keluarga anda...
hehehe...ayat cam bagus jer...

Ayaq masak said...

nyanyi kabutomushi! hehe

Ceera said...

hahahaha... bukan anak2 ikut semua pakej yang ada kat pak dia ke, hoho~

bestnya dah ada anak...

biskutrajin said...

betoi la org kata anak pengikat kasih suami isteri...cewahh

bendul said...

mrs. tali: geram..? hohoho.. mai ler umah main ngan dia..

amy: gigi atas dah tumbuh lagi sebatang..!!
bedak tu terpaksa boh pasal dia rimas ngan ruam..
(kalo boh dia lagi rimas kot.. hohoho..)

pocket: papa nak karoke ngan dia lagu yamasaki masayoshi.. hahaha..

shafa: sayaaaaang.. mesti mau sayangg..

ayaq kabutomushi..? huh, lagu apo tuh..? tak penah dengaq pun..

ceera: adaaa.. dia ikut pakej telinga papa dia.. pastu ikut pakej melalak papa dia..
ada anak mmg best.. so, cepat2 la amik lesen buat anak.. hahaha..

biskut: btol btol.. mmg leh jadi hero anak2 nih..

LayarLara Legendary Of Journey said...

Amboii hensem sungguh bujang hang noo... kenan ceq rasa..

Nurmala said...

alolololo....
comeynyer naufal..
isk..ni tak sabar nak kahwin nih..
huhu~~~

bendul said...

layarlara: hensem..? hahaha.. like father like son laaa.. hahahaha..

nurmala: yer yer.. sila kahwin cepat2.. ada anak mmg beshhh..

antalya said...

seb baik la korang dok jauh nunn. kalo kat sebelah umah aku ada yg silap aribulan tetiap hari aku gomol budak naufal nih..geramm

bendul said...

hahaha.. jgn la gomol dia.. sian dia.. papa ngan mama dia gomol pun dia tak larat nak layan.. sampai ngigau2 malam lagik..

 
You will never learn... - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger