Tahniah..

Today is my 2nd wedding anniversary..

Kena balik awal..

So,

NO POST FOR TODAY..!!!

Wednesday, August 13, 2008

12 Comments:

cHeRyNa PiReS said...

waaa....congrats bendul!!!!ade dinner spesel ke sampai takde posting?D

bendul said...

tq tq.. tader la aper2 yg spesel.. takut spoil the mood jer kalo suh yana tunggu lama2..

antalya said...

tahniah..moga korang sentiasa bahagia n ceria

bendul said...

thanks.. semoga ko pun sentiasa bahagia n ceria tak kira bersama sapa..
hehehe..

Kekanak Tokyo said...

tahniah, mahniah, sahniah...

omedetou!~~

Dayu said...

tahniah bro..dua taun sudah, kekal kan sehingga ke akhir ayat..

dan semoga anniversary taun mendatang juga akan terus dirai dengan penuh bermakna begini..

pe kak yana dpt?

ellyn said...

happy 2nd wedding anniversary...

dinner kat mana mlm ni?

bendul said...

kekanak: sankyu sankyu.. tahun depan wish lagi.. hohoho..

dayu: thanks dik.. insyaAllah, doakan kitorang kekal bersama hingga akhir hayat..
yana dapat apa..? hehehe.. dia dapat "kasih sayang yg tak terhingga" daripada aku..
hohohoho..

ellyn: thanks.. dinner kat umah jer, aku masak sendiri.. baik yana makan dari air tangan aku dari air tangan org kfc, org pizza hut, org restoran etc.. hohoho..

nUR_rOsALiNdA said...

happy 2nd anniversary..
lambat lak wish..
tak pe kan??

bendul said...

takper2.. taun depan dan taun seterusnya pun leh wish lagik..

~ mizzAmy ~ said...

~ congratulation and celebration... hehehe... Happy 2nd Wedding Anniversary!! ~

bendul said...

thanks amy.. awak biler lagik..?
huhuuhu..

 
You will never learn... - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger