Satu, dua, empat..?

Alhamdulillah..
sedo tak sedo udah nak abih bulan 4 2009 kan..
masa cepat jer berlalu..
kejer pun udah 5 tahun..
kawin, bulan 8 nih masuk 3 tahun..
naufal, bulan 6 nih cukup 2 tahun..

hmmm.. beso dah budak tu..
sorry yer, korang takleh nak tgk tahap tumbesaran budak tu lately..
ada teknikal problem..
photoblog pun tak terupdatekan..

taper ler..
budak tu sihat, alhamdulillah..
sejak2 kena demam campak 2 minggu lepas,
lagi bising mulut dia..
banyak cakap, tak terlayan..

yang the best,
aku rasa bangga sangat ngan anak aku tu ialah,
dia dah leh kira satu sampai sepuluh dalam 3 bahasa..!!
jenuh mama nyer mengajo..
at last..
naufal dapat cakap bahasa melayu, english dan nihongo (japanese)..

tapi yang aku pelik nyer,
bahasa melayu, empat skip.. lepas tiga terus lima..
english, six skip.. lepas five terus seven..
nihongo, go (lima) skip.. lepas yon (empat) terus roku (enam)..

aper yang dia kelam kabut ntah laa..
citer kat bos aku, dia kata stgh budak mmg macam tu..
anak dia dah 4 tahun.. pun skip2 gak..
ntah ler pasal per..
nak cepat sampai kot..

anak korang cemaner..?
(yang tak kawin lagi, simpan soalan nih sampai korang dapat anak..)

Thursday, April 16, 2009

7 Comments:

joegrimjow said...

bulan 4 xbes lagi
jgn lupe

Amir Fauzi Ramlee said...

Kawin tah biler, nak dapat anak lagi la jauh.. Nak kena simpan lak soklan nih, biler lak leh jawab nih.. uhuhu..

nURmALa mAZLan said...

ha..
naufal pon dah besar...
bg la dia adik lagi

azil.eid said...

eeto..

cik.aira aku, skipped 4 in malay, skipped 5 in english. kadang2 lepas four, is E.

kesian sungguh.. atama naka ni, ABC to 123 ga mazeterunda, zenbu!

blom ajar alip.ba.ta.

kot tak, lagi pening aku nak dengar SATU.. DUA.. THREE.. F.. G.. JIN.. HA...

muahahaha..!

syareena said...

auni x de plak nak cpt sampai ni,

tp die byk blaja sendiri,

tetibe je dah pandai a to z,

rupenya blaja dr channel 612 astro tu

dan byk lagi in english sampai kdg2 mama pun x paham ahahahahaha

~ mizzAmy ~ said...

okeyh... akan disimpan soklan nih.

shasha said...

hahahah..lambat lagi nak ada anak la senpai...

 
You will never learn... - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger