Da different..

Diari si isteri
6:30 am
- aku bangun tidur untuk kejutkan abang, tapi abang sudah bangun dulu.. pelik..
7:30 am
- kelakuan abang mmg pelik pagi ini, seolah2 ada sesuatu yang tak kena.. dia masih belum berkata2 walau sepatah..
8:00 am
- aku menghantar abang ke pintu, aku cium tangannya, tapi air muka abang masih muram.. aku risau.. apa yang telah aku lakukan sehingga mengguris hati abang..?
9:00 am
- aku menelefon abang di ofis, tapi tak berjawab.. mungkinkah meeting..? atau dia masih marah dengan aku..? aku bersangka baik, walaupun risau..
12:30 pm
- abang tak pulang untuk makan tengahari.. masih sibukkah abang di ofis..? kerisauan aku makin bertambah.. aku ingin menanyakan abang, adakah aku telah mengguris hati nya sehingga dia berkelakuan sebegini..?
5:30 pm
- abang pulang awal.. tapi masih tidak bercakap dengan aku.. dia menghempaskan dirinya di atas sofa, sambil tangannya diletakkan di atas dahi.. aku segera memeluknya, bertanyakan apakah kesilapan ku.. dia hanya diam, cuma berkata tak ada apa2 yang berlaku.. aku menangis.. sepanjang perkahwinan kami, abang tak pernah berkelakuan sebegini.. adakah abang..?
8:30 pm
- abang masuk tidur awal, tanpa menonton tv seperti selalu.. aku masih menangis di ruang tamu.. aku rasakan rumahtangga ku telah musnah.. adakah ada penghalang cinta kami di luar sana..? adakah abang telah berpaling ke perempuan lain..? oh tuhan.. tolonglah aku..

Diari si suami
9:00 am
- Manchester United kalah plak malam tadi.. setan btol.. sepak penalti pun tak masuk..!! bodoh punya berbatov.. *^($%^&*%&*%&%#!#@^%

p/s:
I know somebody wrote this before, somewhere..
credit to him/her for the idea..
pinjam eeekk..
buat tulih post kat sini..

Monday, April 20, 2009

6 Comments:

::rae:: said...

hahahaha..!!

senasib dengan aku yang masih kuciwa arsenal kalah sabtu arituh..

tehais said...

Kesian si isteri..kerana bola?huhu

Anonymous said...

Glory Glory Everton Man!! Ahahahaha..

cheryna zamrinor said...

ooohhh...kesian sekali anda bendul...tp saya sangat seronok semalam! jgn marah...

Naughty Adam said...

Ahahaha~ syoknya man utd kalah!!!

*SiRibenMerah said...

kalo si isteri baca.. sure dia kick montot suami dia sampai tiang gol =P~

 
You will never learn... - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger