I wonder.. (No. 1)

I got too many questions that i've never asked..
Asking would make me looks stupid,
or idiot, or out of date..
even make someone feels offensed..

then,
i figure out why not me asking here..
since maybe somebody would answer me..
without me fell embarassed..little bit maybe..
there is no punch to hit me on the nose..
"cyber punch" won't do any harm..

so, let's ask..

I wonder....

"Why there are so many women hygiene products, but none for men..?"

me doubt : men need to be hygiene too..

Anyone..?

Wednesday, April 01, 2009

9 Comments:

Ayaq said...

Haha soalan yang bagus... aku pun taktau... mebi hang boleh mula keluarkan kot?

Pocket said...

sebab wanita lebih banyak membeli,
dan pasaran tidak akan melayan minoriti,
Seperti contoh...
tak der iklan alat bantu pendengaran
tak der iklan world of warcraft kat My,
tak der iklan tongkat orang buta.

tp kan bendul,
kalau lah sampai begitu skali pasaran tidak melayan minoriti,
doesnt that would conclude that hygienic man are minority?

so sikit sangat ker lelaki bersih seluruh donia nii?

oh oh,
(Kater pocket sambil check blakang tlinga ada daki ker tak)

LayarLara said...

ahahahahah

takut tak laku dipasaran kot...

er.. guna je your wife punye... ops!!

bendul said...

ayaq: hmmm.. idea yg bagus, tapi tak bagus.. pasal aku tak reti meniaga..

pocket: ooo.. patut laaa..
tak pun org lelaki yg ada dalam dunia nih semer bersih2 belaka..?
pempuan jer yg perlukan hygiene products..?

layarlara: kalo ada orang jual, ada la org beli nanti.. hehehe..
wife aku punya..? taknak laa.. nanti something transform jadi something kang.. eeeiii..!!

cheryna zamrinor said...

ko nak product camne bendul?
aku rase cam byk je product nye...
sbb kalo adik2 ku mintak brg2 hygiene dowang...aku sure mengeluh...dah aa mahal, byk lak tuh...maybe ko kena cari lagi ye!:D

*SiRibenMerah said...

pakai sabun sudah...
hahahahaha..

bro, da ready ke utk meeting dwi bulanan??

Naughty Adam said...

jawapan yg tepat adalah lelaki malaysia bersih dan terbaik dari ladang... huhu~

antalya said...

heh bukan ke ada jual ke? mcm penah dengar la..kalo xsilap company yg sama wat feminine hygene bau stroberi tu

peej said...

maksud soalan ni tersirat ke..umum..untuk keseluruhan tubuh ke..utk private part..

aku anggap utk private part la yea..sebab kalau lain anggota badan..ada je utk lelaki..or unisex..

pasal itu..kawan aku yg doktor pernah kata..sebab perempuan punya kira anggota dalaman..lelaki pulak luaran..
so of coz la yg dalaman lg susah nak jaga..dalaman mcm mulut la..silap sikit mulut bau la..ini la itu la..

okies..wah panjang aku jawab..
tah2 kau tanya lain kan..aku je jawab merepek2.. ;p

 
You will never learn... - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger