Sweet memories..

Alhamdulillah,
ari minggu lepas,
selesai lah sudah majlis perkahwinan awin..
dan official lah sudah si adam nih,
jadi adik ipar aku..

tak banyak aku nak citer pasal majlis tu,
pasal skang nih aku tak larat nak pikir..
tgh demam, tak tau pasal per..
berat jer badan nih..
tapi gatal jugak nak masuk kejer..
ni dah ada sikit2 rasa nak balik..
aper2 hal, nak update dulu..

ari kenduri tu,
aku tak banyak tangkap gambar,
satu pasal henset dah gelong, rosak semacam jer..
kedua pasal sibuk, ke hulu ke ilir buat kejer..
ketiga pasal diorang dah tempah jurugambo professional(?), hakim..
ni pun bakal jadik sedara mara aku jugak nih..
pasal adik dia berkapel ngan adik aku yg bongsu tuh..
ada la jodoh nyer tu nanti, insyaAllah..

hari tu, aku mmg tingin nak jumpa sorang nih,
dan aku mmg dapat jumpa dia..
amir, si pengapit adam..
asyik bersembang kat comment blog jer,
ari tu aku dapat bersembang live ngan dia..
saja nak tambah member kan, tukar2 no tepon..
mana la tau nanti, sesat larat aku kat kl tu,
buleh gak helo helo..
ko pun mesti tak sangka gak leh jumpa aku kan amir..?
siap singgah umah aku salin baju lagi pagi tu..
aku pun masih blurr, kenapa korang singgah salin baju umah aku pagi tu..
kenapa haa..?

aku tingin sangat nak tunjuk kat korang gambo majlis..
tapi since aku tak tangkap any gambo,
terpaksa la aku meminta sesiapa yang ada tangkap gambo,
pass kan gambo tu kat aku,
or yang ada blog supaya leh bubuh kat blog sendirik..

sesapa nak tgk leh gi kat blog amir ngan hakim yer..

then, secara otomatik,
senarai blogger yang aku dah jumpa,
bertambah..
hehehe..

hujung minggu nih nak gi melaka plak,
kenduri belah adam..
so, mengharap buleh jumpa lebih ramai blogger..
kepada sesapa yang ada pegi kenduri adam nanti,
kalo jumpa aku tolong kenalkan diri yer..
kalo tak, aku tak tambah dia dalam list..

Tuesday, June 09, 2009

4 Comments:

Anonymous said...

Tima kasih banyak2 sbb bagi aku tumpang umah ko salin baju.. Criter asal nye, Adam perlukan akak yang mak andam tuh untuk menyiapkan diri dia, so kenal a gi umah ko.. Then aku ni kan pengepit dalam masa sama driver, so kena la bawak adam, tu pasal aku trus siap situ jerk.. Uhuhu.. Sowie n thanks bro tumpang bilik.. Cerita tu akan di update kat blog aku edisi - 12 InsyaAllah..

Aku pun mmg teringin jumpa ko ,da dapat da jumpa.. sowie bro, aku ni kurang peramah, so 1st time mmg cam x tau nak citer per, InsyaAllah da biasa t okay la erk.. Tapi nasib baik la ko x cakap jepun, ko cakap jepun, pening gak aku nak memikior.. Uhuhu..

Boley jerk, jalan KL InsyaAllah leh tolong agi.. Uhuhu.. Tapi jangan la kira sesat jerk baru nak call.. Ada sampai sini, roger jer arr..

Jumpa lagi kat Melaka nanti..

Pocket said...

woh!!
beshnyer bendl buleh gi melaka plak nanti, ker ko dah gi dah?
pocket kat siam nih, tak sempa la nak bls sms ko bendul!!
jgn maaraaaa aaa:)

Pocket said...
This comment has been removed by the author.
Pocket said...

woh!!
beshnyer bendl buleh gi melaka plak nanti, ker ko dah gi dah?
pocket kat siam nih, tak sempa la nak bls sms ko bendul!!
jgn maaraaaa aaa:)

 
You will never learn... - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger