Smells like..

post ini mungkin agak keterlaluan bagi sestgh pihak..
so, sesiapa yg berikut, sila jgn teruskan pembacaan..
(nak baca pun suka hati lah..)
a) sesiapa yg takleh terima cerita 18sx
b) sesiapa yg takleh terima cerita spender
c) sesiapa yg takleh terima cerita kotor (?)
d) sesiapa yg tak suka baca blog aku (hahahah..)

so, this is the story..

semalam,
dah dekat pukul 8 dah masa tu..
yana bising, membebel..

"abang, cepat la.. dah pukul brapa nih.. kata nak gi beraya umah org depan tu.."
"nanti la sat.. depa mai ari tu pun lepas kul 8.. kita p awai2 buat pa.."
"dak laa.. abang tu tak mandi lagi.. naufal dah siap dah.. b ni pun, salin baju siap la.."

aku mmg suka mandi lewat,
pasal umah aku hangat,
mandi awal pun,
nanti peluh balik, kena mandi byk kali..
nak taknak, kena gi mandi jugak..
kang yana bising lagi byk..

bilik aku kebetulan lampu rosak..
so, dalam samar2 lampu living tu jer la,
aku amik tola, masuk bilik mandi..

lepas mandi,
yer la, mesti nak pakai spender dulu kan..
kat bwh tpt sangkut tola,
aku ternampak ada sehelai spender atas lantai..
"aik, tadi aku tanggal spender ker..? ker spender pakai siang tadi..?"
pasal dah malam,
malas nak pakai spender baru,
aku amik jer spender yg atas lantai tu..

then, takut la jugak,
ntah2 spender dah brapa hari,
yana lupa masuk mesin ker,
aku pun cium la spender aku tu,
nak tau ok lagi ker dak..
alaa.. aku tau, korang pun cium spender gak.. hahahahah.. selamber aa..

memula aku cium, bau ok jer..
cium lagi..
"hmmm.. semacam jer bau.."
bukan bau busuk, bau macam familiar,
aku cium berkali2, masih tak puas hati..

tiba2..

"abang cium spender b buat apa..!!?? hahahahaha..!! abang gila..!!"

sekali spender bini daaaa.....

moral of the story,
kalo lampu bilik rosak, gi ler repair cepat2..

Monday, October 20, 2008

19 Comments:

[[•­»Mrs.TaliKasut«­•]] said...

wkakakaak
aku gelak guling2 dah ni..hahahahah

Ceera said...

hahahha.. sabor je la aku..

lawak betul oh..

biskutrajin said...

yay...aku dh ats 18...so xpe la kan..eheh
hahahahha..nasib bini punya

cHeRyNa PiReS said...

wahahahahaha...
tak tahan gelak...
aduiiyaaaiiii....

* adekah otak ku mmg begini?

juelee said...

hahhaa lawak sehhh..aku ngah benggang baca cete ko twos tergelak....

Anonymous said...

sip baik bini pnya.. klu mak mertua pnya nasib la.. hahahaha..


TaLi_KaSuT

Pocket said...

wahahahah!!
aku pun dok bantai gelak sorang sorang nih haaa..
apo la punyo nasib.
tp tak per.
wife sndiri so dibenarkan :)

shafa said...

Kantoi ngn wife sendiri tak pa. Lagi pun bukan selalu kan, jarang2 jer buat.heheheheeee

peej said...

haha..kelakar ok..
mcm dlm movie selalu pervet cium2 panties perempuan..
keh keh..mesti yana ingat kau sesuatu je cuim2 panties..ngeh~

lavender said...

adehh... ekekeekekkekekeke...aduhhh...ahaiii.... apela encik bendul neh... sakit perot teman gelak...uhuhuhhu...

~ mizzAmy ~ said...

~ hahaha... kelakar la kan. nasib la panties bini sendiri. watnya bini org lain ker, harus la jadik isu pulak nanti. ~

ILA said...

Salam..
ni tetamu baru yg tak di jemput..
uiiittt...terkejjuttt..dgn crita di dlm entry.

trussss maluuuuu...
lariiiiii!!
hihikkk~~

Nurmala said...

wakakakakakakakka
wakakakakakakka
kelakar la kau nih..
wakakakakakaka
hah!!! gelak besar aku..
patut la bau familiar ye dakk??
wakakakakakaka

kojah said...

wakakakaka!
sib baik xpki lg...
klu dh pakai, cano?
haha

Dayu said...

hahaahahahahh!!!!
tak senonoh lah lu bro..

mesti gelak je kak yana

The Spiral Eyes said...

hey,if you dont mind,i hope you can be one of my follower and i will be yours.thank you and anyway,nice blog

A t i Q a h said...

Erkkk...

K.Jah said...

hahaha. lain kali gunalah lampu kalimantang berjenama philip!!!

eiza said...

ahhahahaha.. adoila.. lawak sungguh.
seb baik tak pakai lagi

 
You will never learn... - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger