Kuah dah tumpah ke nasik..

lately,
aku selalu rasa rindu ngan naufal..
kengkadang tgh kejer,
tetiba rasa nak balik jer jumpa naufal..

yer laa..
jumpa ngan naufal malam jer..
kul 9 dia dah tido..
masa tu jer la aku layan main ngan dia..
ajo dia perkataan,
gaduh2 ngan dia.. gaduh memain ler..
seronok sangat..



sebenarnya,
aku rasa aku jadi macam nih pasal satu kejadian minggu lepas..
masa raya haji,
kitorang adik beradik kumpul kat umah abang long..
pastu aku lepak2 kat atas ngan yana,
belek2 album abang long..
then tgh selak2 album abang long masa kecik,
aku terjumpa satu gambo 2 shot,
abang long ngan aku..
aku pun tak pernah tgk gambo tu..
aku ngan yana dua2 terkejut..

aku rasa pasal gambo tu la,
yang membuatkan aku rasa sayang sangat ngan naufal..
tak caya korang tgk..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


hehehe.. dua2 comey..

Monday, December 15, 2008

15 Comments:

fana said...

Ya Allah...photostate ah!!!!
so cutenesssss

~ mizzAmy ~ said...

~ sebijik sama la muka korang dua. ~

Tijah Lawa said...

wahhh!! sebijikkkkkk la....
acuannyer perfect skalisss

Miss aiza said...

wah wah wah..motif nak puji diri sendiri comei ke hehehehe

tripleex said...

Haha.. Comel2.. Ni mesti ada QC ni..

Ayaq masak said...

sejibik sejebon.

cik r33n said...

hohoh...mmg comey..

Musliha said...

duh.. sejibik!

bendul said...

fana: tekejut..? hehehe.. aku pun..

amy: anak papa, mesti la sama kan..

tijah: mesti la acuan sama.. takkan acuan lain kot.. hehehe..

aiza: mana ada puji.. hnsss hnsss hnsss.. (kembang idung)

tripleex: tak payah qc.. mmg konpom kualiti bagus..

ayaq: weehh.. sejibik takper.. sejebon tak buleh.. cesss..

cik reen: on behalf of naufal, tq tq tq.. hnsss hsss hnsss lagik..

musliha: lepas nih kuar lagi sorang, jadik 2 bijik kot.. hehehe..

sHwEeT ByAtcH said...

same2!!!

btul anak beranak la ni

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

mmg seirass!!!

btw,jgn lupa wat tag!!!
keja sekolah nih
eheheeh

shasha said...

perrgghhh...fotocopy ke xerox ni senpai~!!??

eiza said...

sama!!
baju pun seakan sama..

lavender said...

laa copy n paste .... memg detail sebijik... comei huhu...

biskutrajin said...

wah...seghope la...

 
You will never learn... - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger