Mutant.. (part 2)

Yesssss...!!! superhero dah siap.. ni la imagination aku, kalo la aku nih buleh jadi superhero, membawa kebaikan pada manusia dengan tangan aku yg berpeluh byk nih.. mesti best.. aku aku leh wat tu lain cerita ler, pasal aku pun tak jadi lagi superhero nih, so, aku tak tau capability aku..

amacam..? segak dak..? nih bukan ciplak memana tau.. aku design senirik superhero nih.. since aku nih superhero air, kena tema biru la kan.. pasal superhero kebanyakan menyembunyikan identiti, dan aku rasa aku nih tergolong dalam golongan mutant, so, aku nak join x-men dengan nama mutan aku HYDROMAN.. ahahahah.. besh besh besh..

Tuesday, May 27, 2008

4 Comments:

EpaL c0keLaT said...

Hoh! pekate ko design superheroin plak :|

bendul said...

ko nak jadi hero aper..? hero epal ker hero coklat..? apa kebolehan ko..? meh audition dulu sket..

EpaL c0keLaT said...

Eh...sape kate nk jadik hero...aku kate heroin la...lallalala :-"

bendul said...

opsss.. my mistake.. pardon me.. uhuk uhuk..

 
You will never learn... - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger