Interrupted..?

ohohoho.. tadi baca pocket nyer post, kantoi la plak.. aku baru jer terpikir nak memenarikkan bacaan blog aku nih ngan merapu english.. tetiba dia bukak topic pasal "better english" plak.. huhuhuhu..
merapu english..? hmmm.. dia kira macam nih la..
"eye old waste go two work bye car.." which read "i always go to work by car.."
same pronunciation, different wording which don't have meaning in english itself..
tapi kan, english aku tak la sehebat sesapa yg lain.. english dah jatuh bahasa ke-3 bagi aku.. runner-up japanese, and of course the winner is my own bahasa laa..
i don't read any books, only watch english movies with very slow volume since my wife always ask to sleep in front of the tv, with my 11-months old son.. they always sleep earlier than me.. so, i cannot hear the movie's conversation, and allllways depend on the sub-title..
abih tu cemaner nak pandai english..
tapi kan.. how about aku tulih dalam nihongo..? since pembaca blog aku nih pocket sorang jer.. hohohohoh... lagi la org tak dtg jengok blog aku nih.. huhuhuhuhu.. dah ler pemalas..
hmmm.. tak pun tak payah tulis, bubuh gambo jer.. org tak tau gambo aper, tanya, yer dak..? hmmm.. tapi nak tangkap gambo aper..? k laa.. dulu pocket pernah tunjuk dia punya work desk kan..? untuk permulaan, aku nak tunjuk work desk aku gak..

amacam..? any komen..?
try camni lak plak kot.. satu ari, aku tangkap satu gambo, then aku post gambo with the komen on the gambo.. at least ada target and result..
chayok chayok..!!

Thursday, May 15, 2008

2 Comments:

Pocket said...

aku nampak topi, production floor nyer topi ker tuh? eheh
jeles bangat ngan comp ko yg nipis tu.. aduuuhhh... nak la jgak.. aku nyer monitor still lg kalau dijatuhkan keatas bumbung keter dari tingkat 18 buleh ancur bumbung keter tuu.. hohooo...

nak tangkap gambo jer as a post?
hummm ii janai?
then kitorang akan tanya la apo...
ko pastinya akan taruk yang yarashii... dan double meaning kan..
tahu dah tahu dah !!

bendul said...

ahaha.. mmg topi production floor, tapi tak penah pakai except time ada visitor.. hohoho, jaga rambut, nanti remoih rosak..

jgn kata gambo double meaning, triple meaning pun aku bubuh.. ahahaha..

 
You will never learn... - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger