siri orkid la plak...

balik dari shah alam tu, tak tau nak wat aper.. naufal udah tdo.. aku gi ronda2 keliling rumah, tgk taman orkid yg mak buat.. mcm2 orkid mak tanam.. yang ada bunga, beberapa pokok.. ada la beberapa jenis bunga orkid tu.. saja nak test kamera nyer pasal, so, aku wat lah siri orkid nih..
(peringatan : aku lansung tak ada minat dalam bab2 bunga nih.. sajer jer nak isi masa lapang, bohsan nyer pasal..)







please do comment on the pic, not on the orchid.. it has nothing to do with me..

Monday, June 23, 2008

4 Comments:

EpaL c0keLaT said...

Cantik la bunga2 tuh 8->

bendul said...

cesss... komen bunga gak.. (yer la, nak komen apa lagi kan..)

Ayaq masak said...

Bunga tu ko tangkap satu angle je so nampak biasa je...cuba ko buat makro shot ke, cari angle lain ke..mesti nampak lain...

sekian saje kritikan ke laut aku.

bendul said...

ayaq, satu komen yang membina semangat.. cuma makro tu tak belajo lagi.. makro excel tau ler.. angle tu sudut kan kan kan..

 
You will never learn... - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger