Yang mana satuuuuu, idaman kalbu...?

korang tau dak,
pasal baju pun boleh membuatkan suami tensen..
mana tak nyer,
boleh jem otak suami,

bila suami pakai selekeh, isteri kata
"abang nih selekeh la..!! nanti orang cakap laki sapa la selekeh sangat tu.. malu tau tak.."

bila suami pakai biasa, isteri kata
"asyik2 baju tu, asyik2 baju tu.. baju raya beli banyak2 bukan nak pakai.. rugi duit ja beli.."

bila suami pakai smart, isteri kata
"haaa..!! tu pakai lawa2 nak pi mana tu..? dah la hensem, pakai lawa2 satgi marka usha, berkenan plak..!!"

hmmm.. bogel jer boleh dak..?

Monday, July 20, 2009

7 Comments:

Gagak said...

Her..Her..Her.. Leh telanjang sama tak????

sweetheart said...

hahahaha
hahahaha
hahahaha

Pocket said...

leh leh!!
pocket pun tgh telanjang jgak nii!!
moh kita telanjang sesama :)

bendul said...

gagak: buleh sajer.. nak sapu minyak dak..?

sweetheart: gelak aper tu..? heheheh..

pocket: uihhh.. nak join juger...? kena wat party nih.. hoh..

Linda said...

salam. tgk tmpt le nk pakai aper.. jgn bla kuar ngn bini pkai slekeh tp bla nk kuar sorg2 pkai ngalahkan model. xnk pakai apa2 pun blh tp kat dlm bilik jerk ler. (sori aar.. saje jenguk blog member2 smrs)

-AZUAN AMINUDDIN- said...

cam serius jer bunyiknya budak linda ni...

Linda said...

emotional ckt... sbb laki aku pun hdapi mslah yg sama.

 
You will never learn... - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger