PMS..

Kalo pempuan ada PMS (pre-menstrual syndrome),
sestgh laki2 pun ada..

aku pun ada PMS..
Petrified Manchester (United) Syndrome..

jgn tegur aku ari nih..
nanti aku lempang sia2 jer..

kalah taper..
dah referee berat sebelah,
nak wat camner..
tunggu jer la game home nanti..

Monday, November 09, 2009

11 Comments:

mier@merr said...

ok2..jnji tak tegur rini :)

Naughty Adam said...

xnk tegur kamu tapi nk ckp VIVA CHELSEA!! huhuhu~ (larikkk!!! nnt kena lempang)

Ayaq masak said...

hahahaha kesiaaaaaaaaaaaaaaaan.

bendul said...

mira: haaa.. tu tegur jugak.. iskkk.. nak kena nih..

adam: amboi2.. sebulan dua menyepikan diri, bukak cerita MU kalah terus berbunyi satu kampong.. jaga ko..

ayaq: tak perlu kesian.. pms mmg macam nih.. pasal aku tak penah kesian pun kat mana2 pempuan masa diorang pms.. hahahahah..

antalya said...

ala xpela..1-0 je kan..kalah bermaruah gitu

Ayaq masak said...

Aku kesian sebab MU kalah la..hahahahahahahahhaa

cHeRyNa PiReS said...

kalau kalah je salah ref...mane leh camnieh:)

joegrimjow said...

perhimpunan musim sejuk
;-)

Amir Fauzi Ramlee said...

Biasalah tu, dah kalah macam2 la alasan, Ref berat la, tiang senget la yer tak.. Hihi..

Glory Glory?? Ahahaha..

BLUE is the colour!!

bendul said...

yun: kan kan kan.. derang main tipu kan..

ayaq: cesss.. berpantang maut sebelum ajal ko tau..

sha: haipp.. dah la masa lawan liverpool ari tu pun ref tipu jugak..
liverpool pun dah ujung tanduk dah.. baik ko pun berpindah ke MU jugak.. laa laa laa laa laa..

joe: tak ke stadium sokong MU ker joe..? hehehe..

amir: ni sorang lagi.. MU kalah jer mula la bukak mulut..
mmg ari tu ref berat, tiang pun nampak senget sket.. chelsea tipu..
hahahah..

Pocket said...

pocket PMS ari ni,
slapped a guy today just because he was ignorant and didnt hear my warning.

it was another milisecond till my punch and siku, but someone stopped me.

PMS la jgak ari ni weehhh!!

 
You will never learn... - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger