Teringat lagi.. (versi tak reti tulih cerpen) Part 2

Aku pun membelek-belek sapu tangan itu, sambil teringatkan kepada puteri.. ku cium sapu tangan itu, aaaahh.. satu bau yang sangat menyenangkan perasaanku, satu bau yang baru bagiku, seolah-olah bau yang baru itu memberikanku semangat yang baru untuk terus hidup..
BACK TO THE FUTURE
.
.
.
.
.
tu la asal usul kenapa aku suka bau perfume yang ila moto bising tu pakai tu.. asalnyer aku tak perasan lansung yang bau tu adalah bau sapu tangan yang puteri bagi kat aku.. aku masa tu seolah2 berada dalam keadaan Deja-vu, berada dalam keadaan yang sama untuk kali yang ke-2.. aku betul2 tak perasan, sehinggalah isteriku sendiri yang memakainya untuk pertama kali di rumah..
masa tu rasa macam nak buang jer perfume tu keluar rumah, biar aku tak terkenang kenangan dulu.. tapi kalo buang kang, kena marah pulak.. kalo bagi tau terus terang pun kena marah jugak.. so, diam jer laa...
hahahah.. sori ler.. sambungan part ke 2 nih agak mengecewakan kan.. pasal pendek jer.. tu ler yg dikatakan versi tak reti tulih cerpen tu.. mmg aku tak reti tulih cerpen.. aku tau imagine n feel jer, nak luahkan betoi2 tu aku kureng sket, tambah2 dalam bentuk cerpen.. hohoho..
taper laa.. kenangan tu penting.. pasal kenangan tu adalah salah satu dari sebahagian hidup kita.. kalo tader kenangan, cemana kita leh sampai ke hari ini kan.. so, kenangan itu sangatlah penting.. pasal dari kenangan jugak, kita belajar untuk terus hidup..

Monday, March 17, 2008

0 Comments:

 
You will never learn... - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger